torstai 25. syyskuuta 2014

Vapaapäivä :)

Multa pyydettiin jos voisin bloggaa mitä syön, niin päätin että kuvaan kaikken mitä mussutan tämän päivän aikana :) ja sehän onnistuu koska rakastan ruokakuvia :D ja päivitän niitä mahdollisesti liikaa facebookkii ;D ..ehkä nyt samalla kirjotan vähän muutakin :)

Tänään mulla oli vapaapäivä töistä niin nukuin aika pitkään :) jonka takia mulla varmasti jäi yks ruokailu välistä..

päivän outfit
"Aamupala" jonka siis söin joskus 11-12 aikaa, koska nukuin niin pitkään :) Aika usein syön aamulla joko puuroo tai rahkaa mut tänää söin sitten riisikakkua täytteillä.. (tota sulatejuusto levitettä oon alkanut syömää ku mun exä söi sitä aina leivän päällä niin sit mäki aloin syömää..) :D




Ton "tosi herkullisen näkösen leivän" jälkeen lähin Stadii moikkaamaan ystävääni Jania :) käytiin kiertelee kaupoilla ja kävin ostaa ihanan uuden huivin Louis Vuittonilta, aivan ihana vaaleenpunanen <3 shoppailun jälkeen lähettiin Starbucksii kahville, itsehän en juo kahvia mut tuntuu tyhmältä sanoa "lähettiin teelle?" tää etummainen minttutee maidolla on miun :)




Päivällä käytiin ihanan viidakontähtösistä tutun Katrienkaa plus parin muun ystävänkanssa syömässä Kampissa Johto cafessa salaatit :) täytteenä kanaa ja fetaa, tässä sitten kuva viel siitä :)




Tän jälkeen käytiin viel pyörii vähän kaupoilla ja mun oli pakko hakee energiajuoma ku tuntu et alkaa väsyttää :/ en polta tupakkaa enkä juo kahvia mut energiajuoma on sitten varmaan se mun "pahe"

hahah.. oli pakko ottaa siitäkin kuva :D ku muuten tää "ruokapäivitys" näytti niin pieneltä..

Myöhemmin vielä munkaa samaan aikaan Big brother talossa ollut Katarina ja ystäväni Hanna liittyivät seuraan ja lähettiin jälleen kahville tällä kertaa Kampin Beanie kahvilaan täs pari fotoo siitä :) jälleen edessä oleva vihreetee maidolla on mun :) 



Ihania muruja <3

Illemmalla viel kun pääsin kotiin mun paraskaveri Mira tuli iltateelle.. mikä sitten loppujen lopuks vauhtu iltakuohariin...Kuvassa siis Miran hauva pikku Dio, ei Mira :D


Dio <3

Vedin viel iltapalaksi puolpurkkii rahkaa mustikkakeitolla ja mustikoilla.. :) noi pensasmustikat on ihan mun lemppareita :)




Täs viel parit kuvat uutuus huivista :) mä niin tykkään tosta <3



tässä kuvassa huivi nurinpäin niin näyttää vaaleemmalta..


Nyt jälleen halit ja suukot kaikille ja kauniita unia :) 

-Johanna

11 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus, ihana blogi muutenki! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanalta näyttää:) kuinka paljo toi siun huivi makso on kyllä niiiin ihana❤ ja minkälaiset noi kengät on mitkä siulla on ekassa kuvassa:)? Aiettä kyllä rakastan siun hiuksia��❤�� haleja ja pusuja siullekki��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi kengät on tosi kivat :D vähän sellaset barbie kengät tulee mielee, niis on joku ehkä 5 cm korkoo.. harmi tähän vastaukseen en saa liitettyy kuvaa niistä :( ne on ostettu Misusta :) ja toi lv huivi maksoi 405 e

      Poista
  3. Tää oli kiva! Lisää näitä ruokajuttuja :)

    VastaaPoista
  4. Minkä pituset sinetit sulla muuten on ja oisko sulla antaa jotain hyvää vinkkiä miten saa ne juureen tulevat takut poistettua? :)

    VastaaPoista
  5. Mulla ei tällä hetkellä ole sinettejä, vaan noi on klipseillä kiinni :) mut sillon kun oli sinetit oon käyttänyt 50-55 cm tukkaa ja kannattaa ostaa hyvä pehmee harja millä harjaa joka päivä sen tyven myös ettei pääse tulemaan sitä takkua, ja hyvä olis letittää tukka kiinni yöks niin ei sängyssä pyöriessä muodustu just niskaan sitä takkuu.. ja tietenkin mitä tiheempi se huoltoväli on niin se oma tyvi ei oo kerennyt siin paanahan ja sinetin välissä kasvaa liian pitkäksi niin se kans estää sitä :) siin on mun vinkit :) tottakai se tekotapa myös vaikuttaa paljon..

    VastaaPoista
  6. Moii;)
    Halusitko tai olisko mitenkää mahdollista, et voisit tehä jutun sun Louis Vuittoneist?<3 Mä rakastan Vuittonia, ja kohta mul on samallaine Neverfull ku sulla<3 mut Joo, voisitko kertoa siinä mahdollisessa kirjoituksessa et mistä ostit, paljo makso, minkälainen Se kauppa oli jne... Se olis iha parasta koska Louis Vuitton<3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  7. Noi siun hiukset on kyllä jotain niiiiin ihanaa <3 kauan oot kasvattanu? :D

    VastaaPoista